Polityka prywatności aplikacji HelpDesk.


1. Informacje ogólne
Niniejsza polityka prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazywanych przez użytkowników w trakcie korzystania z aplikacji HelpDesk

2. Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest: OMEGA Systemy Komputerowe sp. z o.o.
z siedzibą Plac Kościuszki 8, 97-3-00 Piotrków Trybunalski,
NIP: 7712566078.

3. Zakres wykorzystania danych
- Wszelkie dane, które mogłyby w jakikolwiek sposób pozwolić na identyfikację (ustalenie tożsamości) Użytkownika, nie są gromadzone przez aplikację ani udostępniane jakimkolwiek firmom lub osobom trzecim. - Podczas użytkowania aplikacji zapisywane są tylko tymczasowe dane na urządzeniu użytkownika.

4. Aplikacja może korzystać z następujących uprawnień:
- Aplikacja posiada numer identyfikacjny Google.
- Aplikacja wymaga dostępu do Internetu w celu pobranie zgoszeń z serwera
- Aplikacja może wymagać dostępu do aparatu fotograficznego w celu dodania przez użytkownika zdjęcia do zgłoszenia

5. Cel przetwarzania
Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia rejestracji uczestników wydarzenia/konferencji oraz w celach archiwalnych i statystycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda użytkownika, wyrażona poprzez dobrowolne podanie administratorowi systemu imienia, nazwiska i adresu email.

6. Okres przechowywania danych
Dane osobowe (Imię i nazwisko oraz email) będą przechowywane przez okres niezbędny do działania aplikacji.

7. Prawa użytkowników
Użytkownikom przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.